Na een doorbraak
Nike Air Max 1 Womens in het schoenontwerp,
Nike Air VaporMax Dames moet de IAAF mogelijk beginnen met het reguleren van schoeisel. We vroegen de beste hardlopers ter wereld om hun twee cent. Het is geen nieuws voor iedereen die de sport volgt, maar professioneel hardlopen op de lange afstand is onlangs
Nike Air Max 90 Femme gepaard gegaan met een eigenaardig dilemma met
www.annieemmerson.co.uk betrekking tot prestatiebevorderende schoenen. "Ik denk eigenlijk dat we asterisken gaan hebben op alle resultaten die op AV en BV lijken - voor Vaporfly", zei voormalig president van New York Road Runners, Mary Wittenberg, in een recent interview met de Wall Street Journal. "Het is krankzinnig. Zonder er een oordeel over te vellen, is het gewoon een feit. '' De schoenen lopen niet. Het is de persoon die rent. Dus ik vind de schoenen niet erg. Veel mensen vragen wat voor schoenen Nike gebruikt. Ik weet het niet.
Nike Air Max 95 Mujer Ik heb er geen
Nike Air Max 270 Femme idee van. Ik weet dat mijn
Adidas ZX 750 Donne schoenen Adidas zijn en dat ik me er prettig bij voel. '
Snelle inleiding voor degenen die in zalige onwetendheid hebben geleefd: in 2016, buiten het medeweten van het brede publiek, droegen de
Nike Air Max 720 Femme top drie finishers in de mannenmarathon op de
Nike Air Max 270 Femme Olympische Spelen in Rio allemaal een prototype Nike-schoen die naar verluidt ongekende voordelen bood in de running economy dankzij zijn unieke fusie van Pebax-schuim met een gebogen, koolstofvezelplaat. Dat prototype was natuurlijk een vroege versie van de Nike Vaporfly 4% - een schoen die sindsdien zo alomtegenwoordig is geworden in zowel de professionele als de amateur-racewereldscènes dat het voelt alsof we midden in een soort besmetting zitten. De waanzin vertoont geen tekenen van verslappen, vooral omdat de marathonwereldrecords van zowel
Nike Air Vapormax Womens mannen als vrouwen
Nike Air Max 270 Damen onlangs zijn verbroken door
Nike Air Max 270 Dames hardlopers die de schoen droegen. Amateurs hebben ondertussen minuten van hun PB's afgehakt.
Onnodig te zeggen dat deze ontwikkeling vragen heeft opgeroepen over eerlijke concurrentie en integriteit van
Nike Air VaporMax Damen prestaties. Bijvoorbeeld: is het echt houdbaar
Adidas ZX Flux Donne dat sommige hardlopers moeten kunnen concurreren in een schoen die een bewezen verbetering van vier of vijf procent in hardloopeconomie oplevert, terwijl andere atleten, vanwege contractuele verplichtingen, geen toegang hebben tot vergelijkbare technologie? Is Eliud Kipchoge's met Vaporfly aangetaste marathon wereldrecord van 2:01:39 echt indrukwekkender dan Dennis Kimetto's vorige cijfer van 2:02:57, gezien het feit dat de laatste (door Adidas gesponsorde) atleet niet profiteerde van deze recente doorbraak in het ontwerp?