Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • ereldscènes dat het voelt alsof we midden in een s

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

ereldscènes dat het voelt alsof we midden in een s

Postprzez yaya2017 » 25 Listopad 2019, o 03:29

Na een doorbraak Nike Air Max 1 Womens in het schoenontwerp, Nike Air VaporMax Dames moet de IAAF mogelijk beginnen met het reguleren van schoeisel. We vroegen de beste hardlopers ter wereld om hun twee cent. Het is geen nieuws voor iedereen die de sport volgt, maar professioneel hardlopen op de lange afstand is onlangs Nike Air Max 90 Femme gepaard gegaan met een eigenaardig dilemma met www.annieemmerson.co.uk betrekking tot prestatiebevorderende schoenen. "Ik denk eigenlijk dat we asterisken gaan hebben op alle resultaten die op AV en BV lijken - voor Vaporfly", zei voormalig president van New York Road Runners, Mary Wittenberg, in een recent interview met de Wall Street Journal. "Het is krankzinnig. Zonder er een oordeel over te vellen, is het gewoon een feit. '' De schoenen lopen niet. Het is de persoon die rent. Dus ik vind de schoenen niet erg. Veel mensen vragen wat voor schoenen Nike gebruikt. Ik weet het niet. Nike Air Max 95 Mujer Ik heb er geen Nike Air Max 270 Femme idee van. Ik weet dat mijn Adidas ZX 750 Donne schoenen Adidas zijn en dat ik me er prettig bij voel. '

Snelle inleiding voor degenen die in zalige onwetendheid hebben geleefd: in 2016, buiten het medeweten van het brede publiek, droegen de Nike Air Max 720 Femme top drie finishers in de mannenmarathon op de Nike Air Max 270 Femme Olympische Spelen in Rio allemaal een prototype Nike-schoen die naar verluidt ongekende voordelen bood in de running economy dankzij zijn unieke fusie van Pebax-schuim met een gebogen, koolstofvezelplaat. Dat prototype was natuurlijk een vroege versie van de Nike Vaporfly 4% - een schoen die sindsdien zo alomtegenwoordig is geworden in zowel de professionele als de amateur-racewereldscènes dat het voelt alsof we midden in een soort besmetting zitten. De waanzin vertoont geen tekenen van verslappen, vooral omdat de marathonwereldrecords van zowel Nike Air Vapormax Womens mannen als vrouwen Nike Air Max 270 Damen onlangs zijn verbroken door Nike Air Max 270 Dames hardlopers die de schoen droegen. Amateurs hebben ondertussen minuten van hun PB's afgehakt.

Onnodig te zeggen dat deze ontwikkeling vragen heeft opgeroepen over eerlijke concurrentie en integriteit van Nike Air VaporMax Damen prestaties. Bijvoorbeeld: is het echt houdbaar Adidas ZX Flux Donne dat sommige hardlopers moeten kunnen concurreren in een schoen die een bewezen verbetering van vier of vijf procent in hardloopeconomie oplevert, terwijl andere atleten, vanwege contractuele verplichtingen, geen toegang hebben tot vergelijkbare technologie? Is Eliud Kipchoge's met Vaporfly aangetaste marathon wereldrecord van 2:01:39 echt indrukwekkender dan Dennis Kimetto's vorige cijfer van 2:02:57, gezien het feit dat de laatste (door Adidas gesponsorde) atleet niet profiteerde van deze recente doorbraak in het ontwerp?
    yaya2017
    Sierżant sztabowy

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość