Hier
Nike Air VaporMax Damen is een typische scène in een hoogtepunt van Russell Westbrook: hij rijdt de muil van de verdediging in, zweeft in de lucht en neemt een fractie van een seconde. Eindigt hij aan de rand, of geeft hij de bal aan een open teamgenoot voor het schot?
Dat hydra-achtige scenario is wat de nieuwste schoen van Westbrook,
Nike Air Max 90 Mujer Rosa de Why Not? Zer0.3, verzadigend zijn reputatie voor dynamische atletiek en beslissende stijl. Het is een dualiteit
Nike Air VaporMax Womens die hij elke game kanaliseert.
Adidas Ultra Boost Damen Met de Why Not? Zer0.3, hij wil dat vertrouwen doorgeven aan anderen, en vooral aan jongeren.
"Ik neem het niet als vanzelfsprekend aan dat ik mijn eigen schoen bij het merk Jordan heb en ik ben hier erg enthousiast over", zegt Westbrook. "Het heeft niet alleen een balans tussen geweldige technologie en stijl, maar het vertegenwoordigt meer dan alleen ik. Het vertegenwoordigt hoop en inspiratie en is bedoeld om het geloof bij de jeugd te wekken. ”De Zer0 Noise, Heartbeat en The Family lanceren colorways op respectievelijk 2 januari, 9 januari en 27 februari op Jordan.com en bij geselecteerde retailers. De kledingcollectie verschijnt op 1 januari op Jordan.com en op geselecteerde locaties van Foot Locker House of Hoops. Zer0 Noise en The Family colorways zijn beschikbaar in full-family-maatvoering.
Nike Air Max 270 Mujer Handtekening schoenen zijn een oefening
Nike Air VaporMax Femme in tweezijdige autobiografie. Er is de
Nike Air Max 270 Womensprestatiestijl van de atleet - welk ontwerp zowel technisch als visueel moet worden vastgelegd - en de persoonlijkheid van de atleet. Het oeuvre van Kyrie Irving, de laatste drie versies ontworpen door Benjamin Nethongkome, bewijst dat stijl en persoonlijkheid in symbiose kunnen bestaan. Zijn nieuwste schoen, de KYRIE 6, voert tegelijkertijd een chassis op dat is gebouwd voor zijn unieke spel en een canvas voor zijn eclectische persona. Wie anders dan Irving zou kunnen samenwerken met een cartoon voor kinderen en een verfijnde streetwear-winkel met dezelfde authenticiteit? "Mijn identiteit is nooit bepaald door het hardhout en zal dat ook nooit doen", zegt Irving. "Het wordt echt bepaald door de filantropie die ik doe, de interacties die ik heb met andere
www.aguasjimenez.es menselijke bings - ze met compassie
www.janecorry.co.uk behandelen - en empathisch zijn voor wie ze zijn."
Dankzij de facetten van de KYRIE 6 kunnen het verleden en het heden van Irving samenvloeien in een
Nike Air Max 95 Womens silhouet dat zijn generatiebepalende bewakingsspel en zijn ouderwetse karakter netjes in evenwicht brengt. De technologie achter de KYRIE 6 voedt het dynamische spel van Irving. Hij beschrijft het als entertainment - toepasselijk gezien zijn flamboyante dynamiek. En de game zelf vereist een basis die
"We hebben veel vertrouwen opgebouwd over de laatste drie schoenen", zegt Nethongkome. "Ik weet wat Kyrie van een algeheel gevoel wil. Er is een bepaalde formule: een extra gewatteerde tong, bijna SB-stijl, en een zachte kraag, gecombineerd met ondersteuning in de middenvoet."
Deze kenmerken worden gecombineerd met een gevoel van lager naar het veld en een 360
Nike Air Max 270 Womens -gradengrijpsysteem dat de eigenschappen bevordert die Nethongkome door de jaren heen heeft ingebracht. Dit alles presenteert Irving met wat hij zegt is de meest comfortabele schoen die hij ooit heeft gehad.
"De grootste prestatie die we in mijn schoenenlijn hebben behaald, is gewoon evolueren met de technologie bij Nike, en deze wordt echt specifiek voor mij gemaakt", zegt Irving.