Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • Jestem początkującym i chiałbym zacząć cwiczyć.

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

Jestem początkującym i chiałbym zacząć cwiczyć.

Postprzez ueox » 16 Lipiec 2011, o 21:17

Witam

Jakie obciążenia mam kupić ile kg, jaki gryf czy na początku ławczka jest mi potrzebna na początku??
    Jakie ćwiczenia mam robić na powiększenie masy albo wyrzeźbiebnie masy lub co mam robić zanim zacznę ćwiczyć??? (przysiady pompki). Podacie jakiś plan treningowy mam 14 lat,174cm wzrostu i waże 66 kg. Mam mało siły, nie podciągnę się nawet raz na drązku , zrobię 2 pompki i więcej już nie potrawie.
    Proszę o pomoc jest toooootalnie zielony w tych tematach.
    ueox
    Szeregowy

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator