Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • TRENING PROSZĘ O POMOC!

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

TRENING PROSZĘ O POMOC!

Postprzez goino » 7 Wrzesień 2011, o 17:35

Wiek - 23 września kończę 18 lat
    Waga - 80,5 , było 88
    Cel - masa
    Suplementacja - brak
    Sprzęt - ławeczka płaska/skos , hantle , gryf prosty/łamany , drążek , maszyna do wyprostów , modlitewnik.

Więc tak , ćwiczyłem często planami 3 dniowymi , więc czas zrobić krok do przodu i spróbować się w jakimś 4 dniowym.
    Na razie ułożyłem takie coś :

Poniedziałek ; plecy + triceps
    Wtorek ; nogi , dodatkowo zrobię przedramię
    Środa :
    Czwartek barki + szrugsy
    Piątek : klata + biceps

Dodatkowo co 2 dni będę robił brzuch + łydki.
    Wiecie nie znam się za dobrze nad układaniem planów , teraz miałem dosyć długą przerwę , jeszcze tydzień treningu ''przygotowującego'' i chciałem właśnie jakimś dobrym planem poćwiczyć.Do tego czasu ciągle plany 3 dniowe , ze słabą kosmetyką.Chciałbym żeby mi ktoś tutaj pomógł w planie.Chciałbym tutaj w planie mieć dobrą kosmtykę , zawsze chciałem w planie mieć rozpiętki , no ale nie umiem takiego ułożyć , bo zawsze jak pisałem to ktoś mówił ''wywal te rozpiętki , za dużo tego'' itp. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.! Strasznie liczę szczególnie na pomoc RAFIMOCA , bo na prawdę wielki szacun dla niego , za to co robi i ilu osobą już pomógł . Tyle ;)
    Awatar użytkownika
    goino
    Młodszy chorąży

Pochwały: 4
    Miasto: Nysaaa
    Data urodzenia: 23 09 1993

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito