W pierwszej kolejności witam wszystkich, jako że jestem pierwszy raz na tym forum.
W związku z tym, że jestem zupełnie zielony w temacie kulturystyki to nie podzielę się z Wami żadną mądrością. Wprost przeciwnie - potrzebuje pewnych wskazówek.
Sprawa jest dość prosta. Jako office-sapiens
cierpię na narastającą słabość więc postanowiłem się wziąć za siebie i zwalczyć ją.
Podstawowe informacje:
Nick: Teb
Plec: Mężczyzna
Waga: 102 kg
Wzrost: 180 cm
__________________________________________________________________________________
SPRZĘT:
Opcja A: Full osprzęt siłownia (maszyny,wyciągi itp)
__________________________________________________________________________________
Cel:
Opcja
F : Rekompozycja tkanki
oraz
B: Masa miesniowa + sila ogolna (kazdej partii miesniowej)
_________________________________________________________________________________
Zdrowie:
Wady podstawy? brak
Alergie? brak
Chororby przewlekle? brak
Przebyte kontuzje? brak
Odżywianie:
Czy stosujesz diete? Nie
Jesli nie, to:
Jakie produkty spozywasz najczesciej? - głównie potrawy mięsne + ryż, frytki czasami kasza, czasami fast-food, pizza
Czy pijesz duzo plynow? (woda,herbaty ziolowe) - wodę tak, herbat ziołowych nie
Czy pijesz duzo plynow z zawartoscia cukrow prostych? (soki,napoje,redbulle etc) - tak ale nie dużo
Czy pijesz napoje pobudzajace ? (kawa,redbulle etc.) - tak, kawę
Czy dbasz o to aby w Twoim dniu byla duza ilosc warzyw? - nie
Informacje dodatkowe:
Czy uzywales dopingu? Nie
Czy uzywales/uzywasz suplementow, jesli tak to jakie? Nie używam
Czy stosowales/stosujesz pobudzacze/spalacze,jesli tak to jakie? Nie używam
Od 2 tygodni chodzę do klubu i dojrzałem do tego, że potrzebuję pewnej systematyczności (planu).
Zapoznałem się z topikiem podwieszonym dla początkujących i uznałem, że to coś dla mnie.
To co planuję robić to:
Na początek treningu rozgrzewka na maszynie AMT przez 30 minut na programie FatBurning
Na zakończenie maszyna do symulacji wiosłowania 10 minut