Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • początkujący - pytania

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

początkujący - pytania

Postprzez samuraj1989 » 22 Maj 2012, o 16:51

Witam wszystkich,
    mam 22 lata i jestem otyły. Zacząłem czytać o sportach, o ćwiczeniach, o dietach i czas wreszcie wziąć się też za siebie. Moje pytanie myślę mogłoby znaleźć się w kilku tematach, ale zdecydowałem się napisać tutaj. Jestem początkującym... no właśnie... tylko kim. Mówiąc wprost jestem spaślakiem, któremu odpowiadało objadanie się i brak ruchu. Teraz chce to wszystko zmienić, chce to wszystko odwrócić. Skoro mogłem się zapuścić, to teraz mogę się doprowadzić do stanu, kiedy będę wyglądał dobrze. Znajomy dużo ćwiczy na siłowni i on mnie jakoś "zaraził" bakcylem ćwiczeń. Ma swój własny sprzęt i trochę ćwiczyłem u niego, ale to tragedia jak bardzo daleko jestem od idealnej formy (... od idealnej... od jakiejkolwiek). Polecił mi suplementy. Kupiłem sobie białko serwatkowe, monohydrat kreatyny i HMB tak jak mi polecił. Tylko właśnie... nie wiem czy dobrze zrobiłem. Mój staż treningowy oceniłbym na brak... wiem jak robić niektóre ćwiczenia, ale nie mam formy, kondycji, siły, wytrzymałości... nie mam nic... nic poza brzuchem. Mam nadzieję, że osoby które są tu dłużej poradzą mi co i jak powinienem robić, by móc mieć atletyczna sylwetkę. Wiem, że nie zmienię się z dnia na dzień, ale pod koniec wakacji chciałbym, żeby było widać efekty... może da się to zrobić.
    Opisze bliżej siebie i swoje ciało...
    wzrost: 179 cm
    waga: 98,5 kg
    BMI: ~~30,8 TRAGEDIA
    szyja: 40,5
    klatka: 106
    biceps: 36
    talia: 94
    pas: 99
    biodra: 109
    uda: 66,5
    łydka: 45
    staż treningowy tak jak już pisałem określam jako zerowy.