Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dieta i Zdrowe Odżywianie
  • Spalanie tłuszczu - absolutnie początkujący

    Kulturystyka, fitness, trójbój siłowy, dwubój, sztuki walki, strongman czy inne sporty siłowe to nie tylko sam trening. To również odpowiednia dieta która jest podstawą w tym sporcie.

    Moderator: Michał Bodzioch


    Spalanie tłuszczu - absolutnie początkujący

    Postprzez kornik24 » 30 Styczeń 2012, o 14:41

    Witam,

    Wczoraj przekroczyłem 90 kg przy wzroście 178 i stwierdziłem że jestem spasioną świnią i czas coś z tym zrobić :). Jestem absolutnie zielony w dietach, fat burnerach, biłkach treningach itp. Trochę czytałem ale mam jeszcze większy mętlik niż na początku. Prosiłbym bardzo o pomoc i naprowadzenie jak najszybciej zrzucić pare kilo, wiem że to czasochłonne ale nie chcę za dwa miechy przekonać się że robie coś źle i dlatego nadal mam tą samą wagę i nadal wyglądam jak świnia ;).

    Mam siedzący tryb pracy wymagający tego abym był w niej od około 9 do około 17. Poziom wysiłku fizycznego jest równy prawie że zeru. Do dziś obżerałem się czipsami popijając je colą itp.

    Jak ja widzę swój plan odświnienia się.

    Dieta.

    - Chcę jeść mniej a częściej i tu mam pierwsze pytania, co jeść a czego unikać. Wiem że cukier won, napoje słodzone won, czipsy itp won.
    - Jeśli chodzi o pieczywo, wydaje mi się że całkowita rezygnacja jest w moim przypadku niemożliwa, więc zamierzam przerzucić się na ciemne.
    - Moje pytanie co z serami, mięsem ? Czego unikać, na co zwracać uwagę. Nie chcę diety (i średnio mogę sobie na taką pozwolić ) w której co wieczór będę musiał przygotowywać ryż z kurczakiem i jajkiem. Czy np zamienienie kanapki na opakowanie serka wiejskiego lub czegoś podobnego, wywalenie ziemniaków, tłustych rzeczy i picie tylko i wyłącznie wody pomoże ?

    Trening :