Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dieta i Zdrowe Odżywianie
  • wczesne śniadanie...

Kulturystyka, fitness, trójbój siłowy, dwubój, sztuki walki, strongman czy inne sporty siłowe to nie tylko sam trening. To również odpowiednia dieta która jest podstawą w tym sporcie.

Moderator: Michał Bodzioch

wczesne śniadanie...

Postprzez adafit » 2 Lipiec 2012, o 11:54

Cześć. jestem tutaj nowa więc proszę o wyrozumiałość.
    Fitnesem zajmuję się już ponad 10 lat, ale od roku zgłębiam tajniki trningu kulturystycznego, dlatego mam do Was pytanie z zakresu diety:
    Aktualnie mój trening składa się z ćwiczeń siłowych, typowo kulturystyczny, co drugi dzień zakończony aerobami. Chciałabym zachować swoją masę, ale zależy mi na redukcji tkantki tłuszczowej.
    Mój problem polega na tym, że na trening chodzę, wcześnie rano tj 7:00. I nie za bardzo wiem, co mogłabym zjeść przed treningiem, coś co da mi energie do ćwiczeń i nie obciąży żołądka, oraz o której najpóźniej mogłabym zjeść.

Bardzo proszę o propozycję wczesnych śniadań :)
    Pozdrawiam.
    adafit
    Szeregowy

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker