Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • początkujacy potrzebuje pomocy :D

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

początkujacy potrzebuje pomocy :D

Postprzez kiuton » 21 Lipiec 2012, o 14:30

Cześć wszystkim :D

Pisze bo potrzebuje pomocy a raczej może porad od ludzi którzy się znają i maja doświadczenie w tym.
    Chciał bym coś się podbudować a dokładnie to jakoś tak dobrze :D efekty nie muszą być szybkie .Jestem całkowitym początkującym ,wiadomo lepiej abym kupił sobie karnet i na siłownie poszedł tam bym na pewno robił wszystko dobrze .
    Ale chce sobie w domu ćwiczyć ,patrzyłem na rożne sprzęty na allegro ale są dosyć drogie hah ,znalazłem taki zestaw i chciałem się zapytać czy opłaca się go kupić ? może jakoś obciążenia nie są rewelacyjnie duże ale na dobry początek chyba by starczyło ,oczywiście po jakimś tam czasie mogę dokupić kolejne ale na razie finansowo nie stać mnie na tak duże :D chodzi mi o ten zestaw
    http://allegro.pl/zestaw-premium-51kg-obciazenie-gryfy-hantle-hit-vi-i2480171201.html prócz tego myślałem tez o drążku na ścianę , czy opłaca się wgl takie coś kupować ? czy lepiej żebym dał sobie spokój ? Czytałem już o diecie na tym forum i już coś się tam orientuje co do diety .Oczywiście tam po jakimś czasie ćwiczeń zapisał bym się na siłownie ale początek chce w domu :D
    Jeśli polecilibyście kupić mi ten zestaw to czy macie jakieś pomysły na plan ćwiczeń ? Czytałem ze 3 razy w tygodniu na dobry początek po 3 serie ,ale konkretnie to jakimi ćwiczeniami mógł bym się zając w danym dniu ? Dla pomocy dodam ze mam 17 lat i 73 kg wagi ,to trochę mało jak na 186/9 cm wzrostu (dokładnie to nie wiem ,dawno się mierzyłem) ;p
    Czy mogę liczyć na jakąś pomoc w odpowiedziach ? czy mam się udać do jakiegoś konkretnego działu ?