Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Suplementy i Odżywki
  • De reputatie van de laserpen

    Sporty siłowe takie jak kulturystyka, fitness strongman czy sztuki walki to także suplementy i odżywki, zobacz jak wspomagać odżywianie aby uzyskać lepsze efekty. Suplement diety jest to dodatek, uzupełnienie diety.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    De reputatie van de laserpen

    Postprzez laserkopen » 8 Czerwiec 2017, o 09:22

    Voor een standaard laserpen, dat is misschien te veel gevraagd, maar voor deze reputatie en de prijs, ik verwachtte veel meer. Het werkte voor ongeveer een maand (lang genoeg voor de return tijd verlopen), en dan de 600 mW output drastisch afgenomen. Het bedrijf heeft niet weer een 600 mW output. Het blussen van minder dan 200 mW, in mijn schattingen. Immers, ik kon niets vinden op het internet suggereren dat iemand had ooit een probleem gehad met een JETLASERS. Houd in gedachten, dat ik geen misbruik had gemaakt van de laser, onder water, liet het, blootgesteld aan schokken of extreme hitte, en ik zou zo ver gaan als te zeggen dat ik babied. Het grootste deel van zijn tijd in het holster, op mijn riem.
    JETLASERS heeft een beperkte levenslange garantie op onderdelen gebreken, en dus heb ik besloten om de laserpen naar de reparatie-inrichting, na het invullen van een online reparatie formulier op de website, vergezeld van een gedetailleerde beschrijving van het probleem. Ik vertelde hen dat er inderdaad sprake was van een probleem met de laserpen blauw en dat ik had gebruikt zowel energie opwekken en Duracell batterijen met vervaldata van 2021, en ze zei dat ik moet aangezien worden en dat ze sterk aan te raden meer nieuwe batterijen. Persoonlijk, ik denk niet dat ze keek.
    Tot slot, de keerzijde: als een ander JETLASERS recensent vermeld, de bolle kop voorkomt gemakkelijk uitglijden deze in of uit een zak met de reflector en lens naar beneden gericht, en de clip is wijst in de verkeerde richting als u wilt om op te hangen de laser naar boven te compenseren. (Hij was verkeerd in zijn suggestie dat de pocket clip moet worden omgebogen en bevestigd aan de andere kant -- er is niet genoeg ruimte is op de loop van de blauwe laserpen in de buurt van het hoofd om aan deze instelling.) Ik vind de fabrieksinstelling van de Hi-Strobe-Lage kracht voor mijn gebruik. Ik belde ze op en vroeg wat het probleem was met mijn laser, en ze zei dat het was dat ik moet worden met slecht of minderwaardig batterijen omdat ze niet konden vinden, niets mis mee.
    Wat begon als een tactische laser, met de verdediging, voornamelijk in de vorm van een krachtige strobe optie, het is een batterij hog, omdat het verblijf op de hoge alle tijd. De multi-tap marketing gadgets is gewoon een marketing truc om het product te verkopen. Niet bedoeld om veel langer dan de verkoop. Ik ben niet in staat om te programmeren of het gebruik van de lage of flitser instellingen. Als dit alles is wat ik wilde, ik zou hebben betaald veel minder. Het enige probleem is dat het een aantal fijne motoriek in uw vinger om op het is gewoon zo. NIET gaat gebeuren in tijden van stress. Of beter gezegd, zij kan tegen de kou maar moet opgewarmd worden voor het genereren van de betrouwbare spanning. Heb je dat ook, tenzij je wilt gewoon een mini-baton.
    Helaas, het zou niet voor het verblijf voor meer dan 15 - 20 seconden voordat het trillen zich aan de duisternis. Ik stuurde het terug naar de fabrikant voor reparatie of vervanging. De blauwe laser kwam terug met hetzelfde probleem. Dus, na wat online onderzoek, heb ik besloten om een beetje meer en beval de JETLASERS. De extra kosten de moeite waard was. Onder hoge kracht, nacht wordt dag (overdreven)! Overstromingen wat je punt het op met krachtige groene laserstraal. De flitser zal de aandacht trekken van een meter of meer afstand, plus het kan tijdelijk onbekwaam (blind) iedereen die probeert negatief gedrag dat er naar kijkt.
    De eerste keer (en elke volgende keer voor die kwestie) ik heb geprobeerd om het in mijn zak, de clip gelanceerd uit. Het is leuk om een verwijderbare clip voor degenen die het niet willen, maar het komt veel te makkelijk. Ik zou nog steeds aanbevelen de sterkste laser voor iedereen die niet met name zorg over de clip, of wie zou dragen in de meegeleverde etui. Ik blijf het nog steeds en kijken of ik kan wennen. Wanneer ik mensen zien hoe krachtig het is, ze zijn allemaal zeer verrast. Ik denk dat de operatie is veel eenvoudiger is dan sommige van de andere revisoren.
    Ik wou dit product had een lage rit type clip. Als ik de clip van deze 10000mW laserpen in mijn zak als ik mijn zakmes, de top sticks manier uit, en daar hou ik niet van. Sommige mensen (niet ik) niet zoals het feit dat het niet geleverd met een draagriem, noch heeft het een lus te voegen (hoewel u misschien in staat zijn om te bevestig één van de clip). Mijn grootste klacht, echter, is de verzonken staart cap schakelaar. Een verzonken schakelaar sluit één van het gebruik van de techniek (d.w.z. de "sigaar" - methode), of tenminste van het uitvoeren van het begrip. Geen laserpen moet ooit een verzonken staart cap schakelaar. Het heeft een half-push en een volledige klikken (denk gericht een digitale camera, half-push, en het nemen van een foto met het full-klik) die is zeer snel en betrouwbaar in mijn gebruik is het dan zo ver. De low-level light is ook geweldig en is de modus die ik het meeste gebruik.
    http://www.negos.it/myDetails.aspx?vendor=5805047&id=45759&meta=Le+pointeur+laser+vert+avec+l%E2%80%99aluminium
    laserkopen
    Szeregowy
     
    Posty: 1
    Rejestracja: 8 Czerwiec 2017, o 09:16
    Miasto: Amsterdam
    Data urodzenia: 14 10 1990

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator


    Re: De reputatie van de laserpen

    Postprzez valdunn » 24 Listopad 2021, o 10:57

    audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
    geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
    hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
    journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
    kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
    сайтlargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
    nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
    papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
    rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
    stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
    valdunn
    Marszałek
     
    Posty: 1243767
    Rejestracja: 1 Maj 2018, o 05:00
    Pochwały: 1
    Data urodzenia: 03 05 1984


    Wróć do Suplementy i Odżywki

    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group. | Siłownia
    Witamy na stronie www.kulturystyczni.pl - Forum Kulturystyczne * Suplementy i odżywki * Sporty walki * Kulturystyka i Fitness
    Na naszej stronie znajdziecie wszystko na temat treningu - plany treningowe i ćwiczenia. Możecie tutaj znaleźć doskonale opracowane ćwiczenia na płaski brzuch. Dowiecie się jak powinna wyglądać dieta i prawidłowe odżywianie się, a także jak stosować suplementy i odżywki. Znajdziecie również informacje na temat niedozwolonego wspomagania, takiego jak sterydy anaboliczne i prohormony, a także poznacie najwydajniejszy trening na mase. Forum Sportowe. Katalog stron.

    cron