Wraz z reaktywacją forum Kulturystyczni.pl dla wszystkich użytkowników przygotowaliśmy ciekawy konkurs z mega nagrodami i toną śmiechu!
Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia w nim udziału i życzymy powodzenia!
Weź udziałNasi nowi specjaliści doradzą, pomogą oraz odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania!
Zadaj pytanieWyciskamy siódme poty z naszego profilu! Dowiedz się więcej
Moderator: Michał Bodzioch
kristoff napisał:CZEŚĆ!
Jestem początkującym trenerem personalnym i chciałbym dowiedzieć się paru istotnych kwestii odnośnie tej branży od znacznie bardziej doświadczonych trenerów i osób z branży. Internet jest pełen różnych informacji tylko to jest internet i bardzo różnie z nim bywa.
1. Ile prowadzicie zajęć treningu personalnego w miesiącu?
2. Czy jest to zajęcie, które można wykonywać na pełen etat?
3. Wiadomo, że całości wynagrodzenia za trening w klubie nie dostaje się. Jaki procent pobiera klub?
4. W jakich stawkach wahają się treningu w klubach?
5. W jaki sposób pozyskujecie klientów?
6. Czy klub inwestuje w waszą wiedzę tj branżową oraz marketingową?
7. Na jakiej podstawie najlepiej pracować tj. działalność gospodarcza, umowa cywilnoprawna czy o pracę?
Wiadomo, na niektóre pytania ciężko jest odpowiedzieć dokładnie, także można użyć skali. Wasze odpowiedzi bardzo mi pomogą Z góry dzięki za pomoc!
Odpowiedzi możecie również kierować pod adres: kristoff070@wp.pl
Zdrówka,
Krzysztof