Tak przeglądam dzienniki i mnie naszła ochota na założenie

Intro
Mam 19lat, rocznikowo 20, od roku trenuje kickboxing predzej trenowalem 3 lata boks, moje zainteresowanie wynika z zainteresowań kuzyna który trenuje ta sztuke walki juz kilka lat i obudził we mnie 'zajawke' do tego typu spraw, sprowadzając mnie na dobrą drogę, bo prędzej swój nadmiar energii wykorzystywałem w inny sposób. Od kilku lat wyznaje zasade - jeśli przemoc, to tylko na macie :] w normalnym świecie poza treningami staram się jej unikać. Świat jest pełen napinatorów typu jp na 200%, którzy po liscu w pysk lecą na policje wiec po co sobie robić niepotrzebne problemy Na siłowni trenuję od około roku, teraz miałem 2 miesiące przerwy bo wakacje spędziłem u wujka w hiszpanii dorabiając sobie w jego firmie, ale wiecie jak jest, wrzesień przyszedł, treningi niedługo wracają wiec czas wracać do formy! :]
Nie wiem czy wymiary w moim przypadku są tak istotne bo nie na tym się skupiam. Szału nie ma. Przy 183 cm wzrostu 37 w łapie, klata z napietymi plecami 115, pas 79, udko 61, waga w okolicach 79-81kg zależy od dnia
2. Trening
Trenuje obecnie typowym planem 5x5, aktualnie faza rozruchowa wiec ciężarów jako takich nie ma, raczej masturbacja
A
Przysiad 5x5
Płaska 5x5
MC 5x5
Uginanie stojąc 5x5
Francuskie oburącz 5x5
B
Fronty 5x5
Drążek 5x5
Wyciskanie stojąc 5x5
Wąskie wyciskanie 5x5
Do tego kaptury/łydki na zmiane co trening + abs8 w miare codziennie, zobaczymy jak pójdzie bo dopiero do tego wracam, mój rekord to 32 dni abs8 dzień w dzień
3. Dieta
Dokładnie rozpisywał nie będę bo nie jest to dzień w dzień to samo w okolicach b/t/w 2,4/1/4,5-5
Wygląda to mniej wiecej tak:
I
Owsiana, białka jaj, całe jajka, miód oliwa z oliwek
II
makaron durum lub chleb razowy, kurczak orzechy wloskie/arachidowe
III, IV,V
ryż paraboliczny, kura/filet z dorsza, oliwa z oliwek
Przed snem twaróg
4. Suplementacja
Aktualnie podstawy- Wit z Olimpu i Wit c reszte dokupie całkiem niedługo