Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • wit en zwart, zorgen voor e

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

wit en zwart, zorgen voor e

Postprzez caicai2017 » 16 Grudzień 2019, o 03:49

2019 - Elk van SKepta's Nike Air Max 90 Mujer Rosa Nike SK-trainers deelt een element van zijn persoonlijke verhaal, van reizen naar Marokko tot het opbouwen van een fanbase in Parijs - en de Nike Air Max 90 Femme SK SHOX is geen uitzondering. Het heeft echter een meer transcendentale toon dan de drie eerdere Air Max-gebaseerde releases.
    De SK SHOX gaat over Nike Air Max 95 Femme het vinden van geloof in grenzeloze kansen. In 2018 kreeg Skepta een leiderschap in de thuisstaat Ogun van zijn ouders in Nigeria. Nigeriaanse hoofdschepen worden gegeven als erkenning voor een positieve bijdrage aan het welzijn van de gemeenschap. "Het deed me beseffen dat iedereen een leider zou kunnen zijn, maar sommige mensen zijn grootgebracht zonder te denken dat ze dat kunnen," zegt hij.
    Het ontwerp van de schoen breidt deze gedachte uit in de samenvatting. Het bevat elementen van Skepta's Nigeriaanse erfgoed om zijn familiale respect te delen. "Ik ben er trots op dat ik mijn achternaam ken, en ik weet waar ik vandaan kom en mijn beide ouders zijn Nigeriaans", zegt hij. "Het ging Adidas Superstar Femme erom Nike naar Nigeria te brengen en de kinderen de energie te laten weten."
    Die energie is ook een energie die Skepta graag wil benutten in deze Nike Air Max 270 Damen provocerende schoen, zodat iedereen het gevoel heeft dat zijn dromen binnen handbereik zijn. De schoen wordt een kanaal om zijn standpunt te delen dat de toekomst grenzeloos is.
    "Het is belangrijk om mensen te laten geloven dat ze zich koninklijk kunnen voelen - dat als ze hard werken, hun werk zal worden erkend en gewaardeerd en gevierd," zegt hij.
    Skepta's keuze voor het SHOX-silhouet is geworteld in een specifiek geheugen. “Toen ik naar Manchester ging, rockten alle kinderen met SHOX. Het was daar een echte straatschoen. Ik vond hun swag leuk - de windbreakers en de SHOX, "herinnert hij zich." Ik dacht 'Ja, laten we dat zeker doen', omdat ik me die reizen in het noorden altijd herinner.Nike Air Force 1 Mujer "2019 - Odell Beckham Jr.'s Week 15 Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat is een eerbetoon aan zijn alma mater in aanvulling op zijn Nike Air Max 1 Womens favoriete professionele basketbalteam met een paarse en gouden colorway.

De brede ontvanger draagt ??de schoenplaatjes tijdens zijn opwarming van de pregame Nike Air Max 97 Womens vóór de uitwedstrijd van Cleveland Browns tegen de Arizona Cardinals op 15 december 2019 - De Nike Air Max 90 Undefeated is een eerbetoon aan de allesomvattende culturele cache van de hardloper - opvallende harmonie tussen de jaren 90 eerbetoon en verheven basic.
    Twee premium lederen kleurbasissen, wit en zwart, zorgen voor een perfecte achtergrond voor sterke accenten. Infrarood, een kenmerkende Nike-kleur ge?nitieerd door de AM90, en een levendig blauw, beide weerspiegelen de oorspronkelijke geest van de schoen. Een dubbel spatbord - een Nike Air VaporMax Femmeuniek element mogelijk gemaakt door de band van kleur - geeft de Nike Air Max 90 Undefeated onderscheid met eerdere iteraties van de Air Max Nike Air Force 1 Womens 90. Deze functie verwijst naar de supercross jassen populair in de hiphopscene in de jaren 90 in New York, wat een fundamentele invloed had op het Nike Air Max 90 Donne Ongeslagen team.
    Een ander bepalend kenmerk: de vervanging van de traditionele "Nike Air" door de rubberen hak door het vijflagige ongeslagen merkteken.
    Alle acht kleuren (infrarood / wit, infrarood / zwart, groen / wit, groen / zwart, blauw / wit, blauw / zwart, geel / wit, geel / zwart) geven 27 december vrij bij Undefeated. Peuter- en voorschoolse maten zijn alleen verkrijgbaar in rood / zwart en geel / wit.
    De blauw / zwart, blauw / wit, geel / zwart en geel / witte kleuren zullen 30 december vrijgeven op SNKRS en SNEAKRS.
    caicai2017
    Starszy sierżant sztabowy

Miasto: fdg
    Data urodzenia: 03 05 1988

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość