Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Dla Zielonych
  • ar - behandla dem med m

Dział przeznaczony dla osób zaczynających swoją przygodę z siłownią. Inni użytkownicy postarają się Wam przekazać niezbędną wiedzę aby móc zacząć uprawiać ten sport.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD

ar - behandla dem med m

Postprzez caicai2017 » 23 Grudzień 2019, o 06:52

H?r ?r en typisk scen i en Russell Westbrook-h?jdpunkt: han k?r in i f?rsvarsmallen, flyter i luften och fattar ett sekunders beslut. Avslutar han vid f?lgen eller sk?lar bollen till en ?ppen lagkamrat f?r Nike Air Force 1 Womens skottet?
    Det hydra-liknande scenariot ?r det som utvecklar Westbrooks senaste sko, varf?r Nike Air VaporMax Mujer inte? Zer0.3, m?ttade sitt rykte f?r dynamisk friidrott och avg?rande stil. Det ?r en dualitet som han kanaliserar varje spel. Med varf?r inte? Ner0.3, han vill vidarebefordra det f?rtroendet till andra, och s?rskilt till unga m?nniskor.
    "Jag tar inte det f?r givet att jag har min egen sko med Jordan Brand och jag ?r v?ldigt upphetsad ?ver den h?r," s?ger Westbrook. "Det har inte bara en balans mellan bra teknik och stil, Nike Air Max 90 Womens utan det representerar mer ?n bara mig. Det representerar hopp och inspiration och syftar till att f?rena troen p? ungdomen. ”Zer0 Noise, Heartbeat och The Family lanserar colorways sl?pper den 2 januari, 9 januari respektive 27 februari p? Jordan.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare. Kl?dkollektionen sl?pper den 1 januari p? Jordan.com Nike Air Max 90 Donne och p? utvalda platser f?r Foot Locker House of Hoops. Zer0 Noise och The Family colorways finns i storfamiljens storlek. Signaturskor ?r en ?vning i tv?sidig sj?lvbiografi. Det finns idrottarens prestationsstil - vilken design ska f?nga b?de tekniskt och visuellt - och idrottarens Nike Internationalist Mujer personlighet. Kyrie Irvings oeuvre, de tre senaste versionerna som designades av Benjamin Nethongkome, bevisar att stil och personlighet kan existera i symbios. Hans senaste sko, KYRIE 6, avancerar samtidigt ett chassi Nike Air Max 90 Femme som ?r byggt f?r sitt singelspel och en duk f?r hans eklektiska persona. Vem men Irving kunde samarbeta med en barntecknad film och sofistikerad streetwear-butik med lika ?kthet? "Min identitet har aldrig definierats av l?vtr?et och det kommer aldrig att g?ra", s?ger Irving. "Det definieras verkligen av filantropin som jag g?r, de interaktioner Nike Air Max 1 Womens som jag har med andra m?nskliga bingar - behandla dem med medk?nsla - och att vara empatisk till vem de ?r."
    Facetterna p? KYRIE 6 g?r det m?jligt f?r Irvings f?rflutna och nutid att sammanfalla i en silhuett som snyggt balanserar hans generationsdefinerande vaktspel och hans gamla-soul-karakt?r. Tekniken bakom KYRIE 6 drivs Irvings dynamiska spel. Han beskriver det som Nike Air Max 270 Femme underh?llning - med tanke p? dess flamboyanta dynamik. Och sj?lva spelet kr?ver en bas som
    "Vi har byggt mycket f?rtroende Nike Air Force 1 Womens under de senaste tre skorna", s?ger Nethongkome. "Jag vet vad Kyrie vill ha av en ?vergripande k?nsla. Det finns en viss formel: En extra vadderad tunga, n?stan SB-stil och en cushy krage, kombinerad med st?d i mittfoten."
    Dessa egenskaper kombineras med en l?gre k?nsla f?r domstolen och ett 360-graders greppsystem som f?rb?ttrar egenskaperna Nike Air VaporMax Femme som Nethongkome har ringt in under ?ren. Detta ger Irving allt vad han s?ger ?r den mest bekv?ma skor han n?gonsin har haft.
    "Den st?rsta prestationen som vi har gjort i min skoserie ?r bara att utvecklas med tekniken p? Nike, och den ?r verkligen speciellt gjord f?r mig," s?ger Irving.
    caicai2017
    Starszy sierżant sztabowy

Miasto: fdg
    Data urodzenia: 03 05 1988

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl
    • W losowaniu weźmie udział każdy zarejestrowany użytkownik forum Kulturystyczni.pl, który na swoim koncie posiada co najmniej 3 pochwały.
    • Każdy wylosowany przez nas użytkownik otrzyma po jednym prezencie.
    LISTA PREZENTÓW:
    • 3x Rękawiczki do ćwiczeń
    • 3x Pas kulturystyczny
    • 3x Shaker
    • 3x Opaska na rękę z motywującym napisem
    Życzymy szczęścia! Zarejestruj konto i zgarnij prezent!
    Awatar użytkownika
    Vito
    Administrator

Wróć do Dla Zielonych

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość