Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Suplementy i Odżywki
  • Suplementy i Odżywki - Szybkie pytania

    Sporty siłowe takie jak kulturystyka, fitness strongman czy sztuki walki to także suplementy i odżywki, zobacz jak wspomagać odżywianie aby uzyskać lepsze efekty. Suplement diety jest to dodatek, uzupełnienie diety.

    Moderatorzy: Michał Bodzioch, StalMOD


    Re: Suplementy i Odżywki - Szybkie pytania

    Postprzez 03patryk03 » 20 Marzec 2011, o 14:26

    Witam....

    Wiek 23 lata
    Waga 95 kg

    Ćwiczę od około 5-6 lat z tym że: nie stosowałem nigdy żadnych odżywek. Coś już tam sobie wyćwiczyłem i nie chciałbym tego stracić, ale chciałbym się pozbyć brzucha :/ Z tego co już poczytałem w innych postach i co w zasadzie logiczne wraz z masą spadnie i siła.
    Myślę czy by nie użyć jakiś odżywek na redukcję, ale i żeby utrzymać siłę w miejscu... mięśnie mam ale nie wszystkie tak fajnie widać bo są pod tłuszczem :/

    Myślałem nad kombinacją HMBolon olimpu i Thermo Line II Olimpu.... Jestem laikiem w tym temacie i ten zestawik skomponowałem w zasadzie z tego co usłyszałem, że ktoś używał i dało efekt...
    Proszę o skomentowanie tego zestawu i może polecenie jakiejś alternatywy gdzie zmieścił bym się cenowo do 150 zł.

    Dzięki....
    03patryk03
    Szeregowy
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 20 Marzec 2011, o 14:10

    Prezenty!

    Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

    Post przez Vito

    Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

    Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

    REGULAMIN:
    • Losowanie prezentów odbędzie się 10 stycznia 2016r. przez Administratora forum Kulturystyczni.pl