Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • proszę o kilka porad

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

proszę o kilka porad

Postprzez kikoks » 21 Październik 2011, o 13:35

Nie śmiać się jak zadam głupie pytanie, nie znam się :D

to tak. mam 16 lat, ćwiczyłem "w kratkę" więc nie wiem jaki mam dokładnie staż. Dopiero od września mam siłownie z kolegą i chodzę regularnie, ale do rzeczy. Jak już wspomniałem mam 16 lat, w bicepsie mam 36cm po treningu 37-38(nie wiem czy liczy się po czy przed treningiem xd), na klatkę max wyciskam 80kg. I teraz kilka pytań.

1. Czy ćwiczenie codziennie może poważnie zaszkodzi lub jakoś uniemożliwić przyrost mięśni? Nie wiem czy ja źle ćwiczę czy co, ale ostatnio mam tak że wcale nie mam zakwasów.

2. Jak powiedziałem wyżej, ćwiczymy codziennie, staram się to jakoś rozłożyć. W jeden dzień ćwiczę klatka + biceps a w drugi klatka + barki + triceps i tak na zmianę. Czy takie dopasowanie ćwiczeń jest dobre ?

3. Chcę zacząć teraz ćwiczyć motyle, plecy więc trenowałbym dajmy na to tak: pierwszy dzień, klatka + biceps + barki a w drugi plecy, motyle, triceps

Proszę o odpowiedzi i o wyrozumiałość :D. Jak mi się coś przypomni to będę pisał.
    kikoks
    Szeregowy

Miasto: csw
    Data urodzenia: 26 07 1995

Prezenty!

Uwaga! - Rozdajemy prezenty! - Zarejestruj się już dziś i zgarnij prezent!

Post przez Vito

Cześć! Widzę, że przeglądasz ten temat jako niezalogowany / niezarejestrowany użytkownik! Zarejestruj się na naszym forum a otrzymasz prezent, który z pewnością przyda Ci się na treningach!

Wśród wszystkich zarejestrowanych użytkowników rozlosujemy między innymi: rękawiczki i pasy kulturystyczne, shakery oraz opaski na rękę z motywującym napisem!

REGULAMIN: