Szybkie logowanie
  • Strona główna Metodyka Trening
  • Ratunku, jestem za chudy :D

Podstawą w każdej dziedzinie sportu jest trening. W dziale wszystko na temat treningów i ćwiczeń, dowiesz się jak poprawnie trenować aby nie nabawić się kontuzji oraz osiągnąć założony cel.

Moderatorzy: Michał Bodzioch, playandwin24

Ratunku, jestem za chudy :D

Postprzez Mikos93 » 12 Lipiec 2012, o 17:57

Siema wszystkim !

Postanowiłem założyć wreszcie ten temat na jakimś forum o tej tematyce (padło na te) bo jestem dość mocno załamany swoim stanem.

Mam 18 lat, i jestem uczniem 3 LO.

Opisując się po skrócie, najchudszy a do niedawna najniższy chłopak w klasie.

Ostatnio sporo podskoczyłem jeśli chodzi o wzrost i mam 180cm około, ale co do tego jak wyglądam to tragedia.
    Nogi i ręce jak patyki. Nie jestem jakimś typem samotnika co spędza cały czas przed kompem. Staram się żyć dość aktywnie.
    Najbardziej mnie bawi fakt, że mam nieproporcjonalnie dużo siły w stosunku do rozmiaru mięśni. Całe życie podciągam się na drążku i mogę powiedzieć, że w tej chwili to praktycznie jedno z moich hobby. Pomimo swoich 'wielkich' rozmiarów w każdej szkole w której byłem dotychczas, ustanawiałem rekord w podciąganiu. Z marszu bez rozgrzewki potrafię się podciągnąć 25 razy. Gdy jestem już w formie osiągam pułap średnio 35 podciągnięć (nachwyt, proste nogi). Moja bardzo mała masa 50 paru kilo bardzo mi w tym na pewno pomaga.

Teraz co od Was oczekuje, niech ktoś mi powie co powinienem robić / jeść itd żeby zwiększyć przyzwoicie swoją masę.
    Nie wiem np w ogóle co myśleć o takiej kreatynie więc jej nie brałem bo opinie są podzielone. Przez pewien czas bo jakiś miesiąc (wiem że mało) w dużych ilościach spożywałem te białka kulturystyczne. Na pewno swój wpływ na wszystko ma niedobór żelaza... ale czy to przez to ? przecież łykam czasem jakieś tabletki specjalne żeby temu przeciwdziałały ..